21 november 2008

Har ont i knät

Igår fick jag mig en ganska ordentlig och överraskande smäll på knät. Jag kunde knapp gå igår, idag är det lite bättre dock, det känns fortfarande, mest när jag böjer knät och det har blivit ett litet blåmärke. Man känner sig riktigt bedrövlig alltså ^^ Framför allt när det gör ondare än det ser ut ;)

Jag var riktigt arg igår. Jag blir rädd för mig själv när jag blir så arg, men när han jämför henne med mig då känner jag ett vrede som inte är av denna värld! Jag gjorde inget, jag lovar, men inom mig sa jag saker som inte bör yttras och därför gjorde jag inte det heller.
Jag önskar att jag hade en såndär boxningssäck så jag kunde slå av mig all min vrede på ibland. Det skulle kännas så mycket bättre.

Om vi inte vore så lika (utseendemässigt) så hade jag ifrågasatt vårt släktskap för längesen.

Inga kommentarer: