05 december 2008

Måste..

...Lära mig att vända tillbaka dygnet. Idag satt jag inte ens uppe och snackade med folk halva natten som jag annars gör. Nej idag gick det bara inte att somna. Och även fast klockan är halv två så är jag inte det minsta trött.
Kanske ska packa väskan för imorrn ska jag ju bort och vara bort hela helgen. Dock åker jag inte så långt. Tråkigt nog! Men det ska bli trevligt ändå. Jag ska till Örebro för de som undrar. Det är kurs där i helgen och jag och min kära Casper ska dit och laga mat, igen ^^
Förhoppningsvis blir det inte lika få människor som sist då det var tre personer där, men denna gång kommer det ju till och med folk från Sörmland, det ska tamejfan bli riktigt trevligt =) Och sen vet jag ju att det är några från Karlskoga som ska med också så helt ensamma är vi ju inte =)

Nej, om man skulle ta och packa ordning väskan eller försöka sova? Kanske både och.
Jag ska försöka blogga under helgen, men det kanske händer så mycket roligt att jag inte hinner, men i så fall kommer jag att berätta ALLT på söndagen =)

Kram C

Inga kommentarer: