31 januari 2009

Så som i himmelen

Ibland blir det så att man inte skriver. Jag vet inte varför. Men det är inte alltid man har tid, eller har nått att skriva. Fast det har jag ju aldrig, men jag skriver ändå.
De senaste dagarna har jag umgåtts konstant med Casper, det har nästan varit som i somras igen. Mycket trevligt =)

Idag skulle vi också ha träffats men något kom iväg så det blev inte så. Istället gjorde jag chokladpraliner och såg på "Så som i himmelen"
Jag gråter alltid när Helen Sjöholm börjar sjunga "Gabriellas sång". Jag vet inte varför det är så, kanske för att det känns så himla äkta när hon sjunger. Nu rullar eftertexterna och samma låt sjungs igen och det bara ryser i hela kroppen på mig.

Ni som råkat missa denna film, se den! Michael Nyqvist är ju bara helt otrolig! Så himla bra!

Inga kommentarer: