19 januari 2009

Svar på kommentar

To Eve, again =)

Klart du får ett eget inlägg. Det får alla som lämnar en kommentar här. Iaf alla som jag vill besvara. Det blir lättast så.

Vad vi har tänkt oss är typ en logga med SSU Karlskoga plus SSUknappen och kanske nått citat som passar på oss. Du kanske har något förslag? Vi kommer nämligen inte på nått.

Du verkar ha fler idéer än oss. Dela med dig! Vi är öppna för förslag.

Klart vi ska styra upp nått så vi kan träffas. Nu har vi ju KÅKen nästa vecka. Men sen har vi ju ganska tomt. Jag och Casper ska ifos dra igång en asgrym studiecirkel. Kan det finnas en möjlighet att få dig att föreläsa om något inom feminism på en helg vi ska ha? 1-3 maj kommer den helgen vara =)

Kram på dig!

1 kommentar:

Eva sa...

Tydligen blev det inte av att jag kommenterade sist jag läste detta, så gör ett nytt försök nu...

Visst kan jag komma med några förslag på citat och annat, men i så fall är det ju inte era förslag och därför heller inte lika äkta. När ni minst anar det kommer ni på det rätta...

Kul kul kul. Ring eller mejla när ni vet mer om kursen. Jag jobbar inte den helgen och kommer gärna och håller ett pass eller flera :)