27 januari 2009

Idag är en ny dag

Som ni kanske har läst så började jag ju läsa "En fattig familjs hem tar bara fem minuter att riva" igår, och jag fastande direkt. Nu har jag visserligen inte kommit så långt än. Bara läst tre kapitel, men tro mig. Det där är en bok som fastnar. Jag längtar tills jag kan sätta mig ner och läsa mer i den.
Från och med idag ska jag börja med ett nytt "koncept" eller nått.
Alltså. Jag läser ju sjuuukt mycket bloggar, dels för att det är kul, men också för inspiration. Och nått jag tycker är tråkigt med min egen blogg är att ingen kommenterar. Seriöst. Det är ganska otacksamt att blogga då.
Visserligen bloggar jag ju för min egen skull men det skulle vara kul att se vad ni tycker.
Så, för att komma till mitt koncept. Jag kan ju inte bara sitta och gnälla på att ni inte kommenterar, så från och med nu ska jag börja kommentera alla bloggar jag läser. Det behöver inte vara värsta uppsatsen, men något ska jag iaf skänka varje blogg =)
Vi får se hur det funkar.

Nu ska jag in på bloglovin (bloggkoll). Bästa sidan för oss som följer bloggar.

Inga kommentarer: