27 januari 2009

Projekt.

Om två veckor, cirkus, ska jag till Stockholm. Jag ska dit på en kick-off. Jag och några andra inom SSU ska jobba med ett internationellt projekt.
Jag vet knappt nått om det och det jag har fått reda på kommer inte från projektledarna i min projektgrupp. Det tycker jag är dåligt.
Nått annat som också är dåligt är att projektledarna ännu inte har kontaktat oss för ett möte. Enligt förbundet borde vi ha ett innan vi åker på Kick-offen men ännu har inget skett. Jag vet att det är över två veckor kvar, men lite framförhållning borde vi ha.
Jag är dessutom lite bitter med valet av projektledarna, speciellt när det var meningen att de inte ens skulle vara med i projektet i överhuvudtaget från början. Dessutom ska den ena rycka in i lumpen mitt under projektet, är det smart att då sätta igång med en sån här grej då? Visst, det är bra att hon är med. Men om man bara kan vara med på hälften kanske det är bättre att någon som kan vara med under hela tiden borde vara projektledare.

Nej nu måste jag sluta innan jag blir allt för bitter.

1 kommentar:

Eva sa...

Är det Ryssland ni håller på med? Grymt kul i så fall. Supermycket lycka till!

Men du.... som du redan vet, så tar bitterhet dig ingenstans. Om du har kritik mot hur något sköts så lämna den där den kan göra skillnad istället.