28 januari 2009

Onsdag

Oh vilken rolig rubrik. Men jag måste ju påminna er om vilken dag det är eller hur? ;)
Jag var nyss inne på min helgon.net sida, ja jag har en helgon, och såg att det är 73 dagar kvar tills jag blir 20 bast! Shitans pommfrittans.
Dock fyller jag en söndag! På påskdagen dessutom. Kul? Nej ^^ Men helgen efter ska jag ha en lite tjejmiddag med några gammal (och nya) vänner. Just nu sitter jag och funderar på vilka jag ska bjuda. Det är ju ganska trångt.
Några har jag redan kollat med, för de är självklara val. Andra vet jag inte. Och tro mig, det är inte för att jag tycker mindre om vissa utan det är för jag bor i en liten lägenhet med ett litet bord ^^ Och jag vill att alla ska kunna käka tillsammans =)

Nu lägger vi det bakom oss för tillfället. Jag borde göra frukost, betala klart alla räkningar och fixa med bilderna jag tog hos min moster för jääättelängesen!
Dessutom ska jag ner till min mor idag. Inte det roligaste men det är ju bara i två timmar. Gött mos!

Nu ska jag pallra mig upp! Ha det bäst!

Inga kommentarer: