02 februari 2009

Måndag morgon

Jaha, då sitter man här. Med ekologiskt solrosbröd och mintte. Det trodde jag aldrig. Men det är väl dags antar jag. Dags att växa upp och ta ansvar.
Och ja, det låter lika skittråkigt som det är, det där med att ta ansvar. Jag är bara en person. Jag ska inte behöva det.


Jag skulle vilja göra om bloggen. Och jag skulle vilja få den att funka med mitt domännamn. Den som känner att det skulle vara en uppgift för dig, hör av dig! Jag kan inte erbjuda några pengar, men du kan få komma upp på en lunch eller en fika =)

Men det finns nog ingen som har tid med min blogg.

Hare bra idag. Och förresten, jag har skaffat twitter, så om jag inte bloggar nått här så kanske det dyker upp nått där så håll utkik. Ni kan se de senaste posterna till höger om detta inlägg!

Kram!

Inga kommentarer: